Diensten

Interim Management

De kennis en kunde van CIMG wordt meestal gevraagd bij het doorvoeren van structurele organisatieveranderingen (bijv. uitbestedingstrajecten), bedrijfscultuur aanpassingen, tijdelijke vervanging van management ter overbrugging van een bepaalde periode, alsmede het identificeren en (waar mogelijk) ontwikkelen van nieuwe business opportunities binnen de technologie sector.

Zij hebben in hun carrière vaker zelf een CxO positie bekleed binnen een bedrijf (CEO, CTO, CFO, CIO, COO, etc.) en hierbij een belangrijke rol gespeeld bij de opbouw van bedrijven. Voorbeelden zijn:

  • algemene directie voering binnen technologie bedrijven (CEO, Algemeen directeur).
  • Informatie technologie en techniek (CIO/CTO),
  • product management (Product Director), en
  • operationeel management (COO, Directeur Klantenservice).

Strategie en Verandering

CIMG interim managers worden ook vaak gevraagd voor het begeleiden van uitbestedingstrajecten, audits, conflict mediatie, crisismanagement op projecten, en het inrichten van project portfoliomanagement. Onze managers hebben ervaring in de volgende gebieden:

  • Uitbesteding (outsourcing)
  • Contract Onderhandelingen
  • Product Management
  • Strategie advies
  • Business consultant

Tenslotte onderscheiden wij enkele professionals met specifieke technische georiënteerde kennis en vaardigheden:

  • Informatie Managers
  • Business Intelligence specialisten
  • IT architecten

Coaching

We are also offering to support you in your activity as a leader, from a more personal development and effectiveness perspective . Based on the concept of transactional analysis (TA) we help to develop your potential.

You will be able to cope with difficult professional and personal situations and sharpen your sensitivity in dealing with others.

You want to boost your profile and need support? You want to improve your leadership? You have to solve internal or external conflict and do not know exactly how to deal with it?

As a mediator, we support you in case of negotiations and conflicts within the company, with partners, customers and suppliers.